Facebook
Aktualny numer

Najlepszy tygodnik i portal społeczno-kulturalny w Rudzie Śląskiej

Zmiany w organizacji pracy Wydziału Komunikacji

13-03-2020, 08:59 admin

W trosce o zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom od jutra, tj. 13 marca wprowadzona zostanie zmiana w organizacji pracy Wydziału Komunikacji. Ograniczona zostanie bezpośrednia obsługa klienta, a wszystkie sprawy realizowane będą w pokoju nr 6. Tam składane będą wypełnione wnioski oraz niezbędne dokumenty. Mieszkańcy następnie zostaną telefonicznie poinformowani o terminie odbioru gotowych dokumentów. Termin ich przygotowania wyniesie od 1 do 3 dni. Równocześnie od jutra z funkcjonowania wyłączony zostanie automat biletowy. 

Kolejne ograniczenia  dotyczące bezpośredniej obsługi mieszkańców w pozostałych wydziałach Urzędu Miasta wprowadzone zostaną od poniedziałku 16 marca. O ich szczegółach będziemy informować.


Komentarze