Facebook
Aktualny numer

Najlepszy tygodnik i portal społeczno-kulturalny
w Rudzie Śląskiej

Organizacja pracy UM od 22 kwietnia

23-04-2020, 21:19 admin

W związku z utrzymującym się stanem epidemii nadal będą ograniczenia w dostępności Urzędu Miasta dla klientów, co nie oznacza, że nie ma możliwości załatwiania spraw ważnych dla mieszkańców (także wymagających osobistego kontaktu z urzędnikiem).

Przed planowaną wizytą w Urzędzie należy ustalić termin i godziny wizyty z pracownikiem odpowiedniego Wydziału (kontakt telefoniczny lub drogą mailową).

Wiele spraw można załatwić za pośrednictwem platformy ePUAP. Można dalej korzystać ze „skrzynki podawczej”, znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Miasta Ruda Śląska, przy placu Jana Pawła II.

Pisma wrzucane do „skrzynki podawczej” należy umieścić w zaklejonej, odpowiednio opisanej kopercie. Na kopercie należy umieścić:

  • imię i nazwisko wnioskodawcy/nadawcy,
  • numer telefonu kontaktowego,
  • określenie, jakiej sprawy dotyczy wniosek/pismo.

UWAGA! Niestety, w przypadku przesyłek wrzucanych do „skrzynki podawczej” nie ma możliwości uzyskania potwierdzenia nadania!

Lista telefonów wydziałów Urzędu Miasta, adresy poczty elektronicznej, wykaz rachunków bankowych, komunikaty: https://rudaslaska.bip.info.pl/

Źródło: UM Ruda Śląska


Komentarze