O tajnikach promocji
03-03-2016, 08:17 Magdalena Szewczyk
Dobra reklama to jeden z podstawowych filarów każdej działalności gospodarczej, dlatego warto jak najczęściej przypominać o jej zasadach i dotyczących jej innowacjach. Wiedzą o tym w Śląskim Inkubatorze Przedsiębiorczości w Rudzie Śląskiej, gdzie po raz kolejny odbyło się „Śniadanie biznesowe”. Tym razem minęło ono pod hasłem „Porozmawiajmy o promocji”.
- Pomysł na taki temat spotkania wyszedł od samych jego uczestników. Jest to wątek ważny dla każdej działającej firmy. Myśli, słowa, obrazy mają wielką moc i wszystkie osoby zajmujące się promocją i sprzedażą musza mieć tego świadomość. Chcemy znaleźć dzisiaj nowe inspiracje w sferze promocji – tłumaczyła Joanna Sochacka, prezes Śląskiego Inkubatora Przedsiębiorczości.
Spotkanie poprowadziły dwie ekspertki od tajników budowania pozytywnej promocji i wizerunku: Barbara Pczycka, dyrektor kreatywna agencji bringMore advertising oraz Magdalena Balcerzak, absolwentka Pracowni Praktyk Trenerskich, prowadząca własną firmę.
- Promocja to dziedzina, którą stale trzeba rozwijać i nie ma na nią gotowych rozwiązań – stąd takie prelegentki, doświadczone w swoim fachu – podkreślała Joanna Sochacka.
Komentarze