Jak sprzedawać w Internecie?
13-04-2016, 13:01 Magdalena Szewczyk
Technika sprzedaży w Internecie to nowa sfera marketingu, w której wielu przedsiębiorców ciągle stara się odnaleźć. Pomóc w tym miała zorganizowana w Śląskim Inkubatorze Przedsiębiorczości konferencja pt. „Sprzedaż w Internecie”, która odbyła się w ramach Śniadania Biznesowego. Przybyli wysłuchali o tym jak zaistnieć ze swoją firmą w Internecie, budować relacje z klientem online, czy wykorzystywać social media do zwiększenia sprzedaży.
- Założenie sklepu internetowego to w obecnych czasach dobry pomysł na biznes, bo wiąże się z mniejszymi kosztami. Jednak trzeba mieć wiedzę jak wykorzystać pewne instrumenty i narzędzia, tak by wyróżnić się na rynku - tłumaczyła Joanna Sochacka, prezes Śląskiego Inkubatora.
W tym punkcie prelegentką była pani Magdalena Balcerzak, ambasador Śląskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Spotkanie było również okazją do przedstawienia przedsiębiorcom planów inwestycyjnych w mieście.
– Podczas spotkania wiceprezydent Krzysztof Mejer oraz Agnieszka Kubica, koordynator do spraw obsługi inwestora w rudzkim Urzędzie Miasta, opowiedzą także o ciekawym projekcie dotyczącym dzielnicy Ruda (rejon ul. Klary – przyp.red.), w ramach którego ma powstać tam potężne centrum handlowe – zapowiadała Joanna Sochacka.
Internauta napisał(a):
Jednym z doskonałych przykładów dobrze prosperujących sklepów internetowych z Rudy Śląskiej jest sklep rowerowy http://rower.com.pl który wyrósł na giganta.
Komentarze